Solbjørg Bandlien

Telefon
23102396

Send e-post

Å reise er investering i livet! Dette er en filosofi jeg følger og har fulgt i årevis,noe jeg overhodet ikke angrer på. Det startet med bilturer i Europa med familien, men med årene ble verden mindre og mindre,så jeg har fått utvidet mine horisonter og besøkt alle verdenshjørner.

Å velge favorittdestinasjon er umulig,men strendene på Fiji er fantastiske, Kinas historie er fascinerende og spennende, fallskjermhopp på New Zealand ga et riktig kick, New York med shopping, restauranter og uteliv skuffer aldri og å oppleve dyrelivet på nært hold på safari i Kenya og Tanzania er en opplevelse helt ulik alle andre opplevelser jeg har hatt.

Før jeg begynte å jobbe på KILROY travels tok jeg reiselivsutdannelse på ett år i Trondheim, jobbet en sesong som guide i Hellas og et år som reisekonsulent og bussguide på reiser til Spania. I januar 2001 begynte min karriere på KILROY travels i Trondheim.

BLOGG LINK: http://www.kilroyblogs.com/solasol

Min siste reise:

I november 2012 fikk jeg muligheten til å dra til fantastiske Australia. Dette er et land som innfrir og vel så det.

Jeg fikk opplevd en tur med Topdeck som heter Southern Cross,en kjempefin tur som går fra Melbourne via bl.a nydelige Great Ocean Road til Adelaide. Deretter dro vi opp til Brisbane og plukket opp campervan og kjørte nedover mot Sydney. På veien deltok vi på surfekurs med Mojo Surf,for et fantastisk opplegg! Dette er noe jeg virkelig anbefaler alle! Instruktørene var kjempedyktige og ikke minst veldig tålmodige med oss.

Å avslutte reisen i Sydney var topp,en fin storby med bra shopping og uteliv. Vi bodde på Wake Up hostel,det fineste hostellet jeg har bodd på i hvert fall J Høydepunktene på denne turen var å se kenguruer, kjøpe seg en helikoptertur over The Twelve Apostles (Great ocean road),klare å stå oppreist på surfebrettet og å se Sydney fra toppen av den kjente brua! Australia er defintivt et land jeg vil tilbake til for å oppleve enda mer!

Min neste reise:

Jeg har en stor drøm om å reise til Borneo på grunn av den vakre naturen og for å se orangutangene, kanskje bidra frivillig med arbeidet for å verne disse nydelige skapningene. Jeg håper å få gjennomført dette snart da det er noe jeg har tenkt på lenge nå.

Men før det får jeg tatt meg en weekendtur til Amsterdam blant annet, og tar jeg ikke helt feil blir det nok en tur til New York også ila 2013.

Hva mine kunder sier om meg

"Vil takke deg for utrolig bra service i forhold til bestilling av vår reise. Hotellene var kjempe fine og vi fulgte dine tips på hva vi kunne gjøre der. Tusen takk for at du var med på å gjøre vår ferie helt fantastisk!" - Inger Lill

"Takk for god hjelp ang. reisen Cathrine og jeg hadde fra jan-mai, det var en fantastisk opplevelse" - Beate

"Takk for all hjelp med tur til Havana. Det at jeg fikk så god oppfølging og veiledning med bestilling hadde mye å si for at jeg turte å dra på egenhånd, og det er jeg veldig glad for. Det var en utrolig opplevelse som trygt kan anbefales videre!" -  Kristine E

"I løpet av denne planleggingsfasen med bookinger & bestillinger har vi vært i kontakt med mange ulike selskaper & mennesker for å finne den beste løsningen for oss, men ingen har vært så hjelpsomme og forstått oss så bra som du! Tusen, tusen takk! :) Kilroy skal anbefales videre!" - Linda Marie